Vill du köpa ett PSP (PlayStation Portable)?

Jag kommer att sälja ett PSP + spel här på bloggen för en bra summa inom kort. Finns det någon som skulle vilja ha ett till ett bra pris så hör bara av er [email protected]. Bilder och mer information kommer inom kort, men det skulle vara kul att veta om det är någon som är intresserad iallafall.


För övrigt så var helgen toppen. Och lördagen (och in på söndagen) spenderade jag med Linn och Maria i hela 14 timmar, det ni! :) Som en sammanfattning på det hela så säger jag pööööng..... Därmed är allt sagt :)

Ikväll blir det några kilometer på löpbandet eller crosstrainern, vi får se.


Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska vi fara 7 på lördagmorgon då?

Postat av: Linn

Fantastiskt säger jag! Tack för allt superbt fika! Och underbart häng :)



Pöng & kram

2008-10-22 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback