Puss på lilla hjärtat

Tänkte just sätta mig ner och betala några räkningen men så kom jag på att plånboken ligger i caddyn så jag får så snällt vänta tills Jonah kommer hem från jobbet. Det blir spagetti och köttfärssås idag så jag ska väl sätta igång och fixa det istället så att det är klart när han kommer hem. Han brukar vara hungrig som en varg på eftermiddagarna :) Efter matan ska jag nog försöka att få med mig latmasken på en liten promenad, jag behöver reka lite på ryggen känner jag. Sen så behöver jag lite friskluft oxå för just nu känns det som att jag inte kan andas. Bebisen trycka så fruktansvärt på lungorna numera så ibland känns det som att jag ska kvävas. Jag får hela tiden vrida och vända mig i olika positioner som underlättar andningen lite.

Näe, nu ska jag laga lite mat och invänta min älskade. När han kommer hem från jobbet numera så är det inte längre jag som får den första pussen, utan vårt lilla hjärta. Jag får så snällt inse att jag numera är nummer 2 ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det där fotot är så himla vackert!

2009-08-25 @ 08:29:40
Postat av: Ida

Tack för gratulationen! Ja det känns så kul och spännande :-) Nu har du inte så lång tid kvar tills ni får träffa er lilla guldklimp, spännande :-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback