- 26 grader kallt IGEN!

Äntligen klyver vi veckan och nu är det inte länge kvar till helg. Själv jobbar jag min sista dag i morgon för på fredag är jag ledig. Det känns skönt med lite kortare vecka men samtidigt jobbigt när jag vet att jag ska sitta i en bil i ca 12 timmar. Men med lite bra musik, kuddar, täcken och lite gott så ska det nog gå bra :)

Gympan igår var jobbig, värre än förra veckan tycker jag och 
Andrea insisterade. Jag tror att lördagskvällen sög musten ur oss. Vi insåg att vi nog börjar bli lite gamla trots allt :) Efter träning känns det dock alltid lika skönt så man får trösta sig med det. Träning gör trots allt gott för kroppen vare sig man är gammal eller ung :)

Det är bara 3 månader kvar till Cypern nu så jag hoppas att min motivation håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Gör det något om vi inte kommer förbi ikväll? Det vart så himla kallt:)

2009-02-11 @ 12:41:36
Postat av: Sara

♥Nadja

Nejdå, det gör inget. Ni kan komma nån annan dag. Jag har iallafall inte hunnit baka något så jag har inget gott fika :P

2009-02-11 @ 12:56:56
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Goddag! Om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen till min sida, annars kan du ignorera detta, ha en fortsatt trevlig dag :)

Postat av: Nadja

Haha, fast jag ska erkänna att jag var mer ute efter sällskap och surr än fikat...men som sagt, det blev ju lite kyligt så vi tar det någon annan gång:)

2009-02-11 @ 14:21:46
Postat av: Emma

http://sofuckt.blogg.se/2009/february/jokkmokks-marknad-kvallen.html#comment



Klicka där & kolla på 11:e bilden!!! Du kan inte gissa vem jag tycker hon var lik? I alla fall lite halvlik ;)



2009-02-11 @ 15:10:22
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, ja jag tycker det var sviiinlikt, åtminstone när du hade lugg :) Skrattade på jobbet så jag kunde inte prata i telefon :P

2009-02-11 @ 15:53:52
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback