Äntligen helg

Veckorna går så himla snabbt numera och jag hoppas verkligen att det fortsätter i den takten. Synd bara att helgen flyter förbi alldeles för snabbt. Jag hade verkligen sett fram emot en härlig trerätters middag med Linn och Maria ikväll, men jag fick tyvärr förhinder så vi får ta det nångång framöver istället. Jag tycker inte om att måste avboka något som är planerat men ibland så måste man tyvärr. Imorgon åker vi iallafall till Åre där Erika ska gästsjunga med Laila Bagge och gänget som är på turné med "Made in Sweden" (Kim och Janet). Det ska bli himla kul. Det är två stycket som gästar på varje ort de besöker och Erika fick turen att få komma till Åre på lördag.

Allt är så spännande nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy tusen vad kul :) Synd bara att det inte var i S-vall hon skulle gästsjunga :) Jag ska ta Andreas autograf :P

Postat av: Nina

Hejsan!

Tänk att jag får bo med din karl hela helgen. Det trodde jag inte! Visste ju att Sebastian skulle ta med sig några kompisar men visste inte att Jonah va en av dom =p Ha en trevlig kväll!

2009-02-27 @ 19:28:04
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tack så mycket för komplimangen kring tatueringen. Hoppas du/ni får en trevlig helg!

2009-02-27 @ 21:50:16
URL: http://livetenligtdregan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!



Har du möjlighet att komma på middag den 21 mars?

puss

2009-03-01 @ 13:23:30
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback