En underbar onsdag!

Nu har vi spacklat klart och rubbat av väggarna i hallen. Ikväll börjar vi limma upp väven och sen så får vi se när vi kan börja måla. Förmodligen på torsdag kväll efter jobbet. Limmet måste ju få torka in ordentligt så att väven sitter där den ska. Det blir bara en liten lätt struktur på väven för att få lite mer liv i färgen. Jag är inte så mycket för en massa konstiga mönster, men jag tror att den vi valt kommer göra sig jättefin. Under helgen blir det iallafall ett uppehåll med renoveringen eftersom att Jonah åker upp till Borga på fredag. Han ska köra skoter med sina vänner så jag hoppas att de får fint väder. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske min lillasyster vill sova hos mig, om hon inte har något annat inplanerat? :)


Kommentarer
Postat av: erika

JAG VILL :D

Postat av: Anonym

Då har vi sett exakt samma sak. Det innbär att man får hitta på något annat på fredag. Kanske en sväng till Ström och shoppa lite.. KANSKE:P

2009-02-25 @ 15:15:27
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, det är bland annat dit jag skulle behöva åka för att inhandla lite jox. Sen en sväng på Jojo brukar aldrig vara fel:P Måste bara fundera ut ett sätt att övertala Per..

2009-02-25 @ 16:03:32
Postat av: Angelica

Jag som skrev.

2009-02-25 @ 16:03:59
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback