Barn är livets gåva

Igårkväll var jag och Jonah barnvakt till Lea och Leo i Svanabyn medans Tony och Bettan var på bröllopssnack i Lavsjön. Inte länge kvar till den stora dagen nu :) Barnen tycker alltid att det är lika roligt när jag och Jonah kommer. Vi läste böcker, lekte tagen, sjöng, tittade på tv och åt välling innan det var dax att sova. Det sistnämnda var dock inte lika populärt.  Lea somnade snällt i sin egen säng efter att jag sjungt "bä bä vita lam" ungefär 30 gånger :) Leo somnade dock inte lika snällt. Han var arg som ett bi men somnade efter 5 min som en slagen hjälte :) Barn är underbara!


Lea och Leo på BB
Jag kan inte fatta att hon blir 3 år i september.

Kommentarer
Postat av: Kia

Nä, tiden går verkligen fort. Tänkte på det idag när jag var på 1½ års koll med Elina idag. Vart tog den tiden vägen? Hon är ju mammas lilla bebis ju! ;)

Sedan tittar jag på Isac som ska fylla 8! fattar inget!!!

Njut av bebistiden sedan med din skrutt. För tiden bara springer i väg!

Ska bli sååå mysigt med en bebis på kvarteret igen! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback