Tiden går

Det har inte blivit något bloggande alls i sommar för det finns så otroligt mycket annat roligt att göra på dagarna. Jag och Jonah har varit på en liten semestertripp runt om i Sverige och vi har haft det toppen. Vi var borta ganska precis en vecka, men nu är vi hemma och njuter av vår sista semestervecka innan det är dax at ta tag i jobbet igen. Vädret har ju inte varit så bra i sommar får man väl säga och hela Juli har totalt regnat bort. Men tack vare allt detta regn så växer magen så det knakar. Lite sol på det här så blommar jag nog ut snart :)

Nu har vi passerat både vecka 26


....och vecka 27


På torsdag går jag in i vecka 28.

Om du bara visste vad vi längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Kia

Ja, gisses vad magen växer! Ska bli så spännande att se vem som gömmer sig därinne! :)

Kram

Postat av: Maria

Fina du! :)

2009-07-28 @ 20:32:43
URL: http://evima.blogg.se/
Postat av: Sanna

Känner inte du också att tiden går så fruktansvärt fort samtidigt som den inte gör det? En delad känsla liksom! :D jag vill veta vem som gömmer sig där inne i magen. haha

2009-08-03 @ 18:54:28
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar jamen eller hur ^^ hehe. Fast du är ju lite före mig damn it ;)

2009-08-04 @ 16:43:21
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Linda

Saknar dina inlägg:-( hoppas allt är bra!



kram

2009-08-12 @ 12:04:12
Postat av: Anonym

How do you do darling? =)

2009-08-12 @ 14:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback