1 Juni

Vilken otrolig sommarvärme det har varit i helgen, så jäkla underbart! Jag hoppas verkligen att sommaren har kommit för att stanna nu. Det får gärna regna på nätterna och vara varmt och fint på dagarna, då mår naturen som bäst. Jag hoppas innerligt att buskarna som jag planterat på gården blommar redan i sommar, då kommer det att dofta fantasktiskt gott. Jag har tagit en häggplanta av mamma oxå som jag inte riktigt vet vars jag ska placera än. Finns det verkligen något som doftar mer sommar är hägg och syren?!

Nu ska jag ut och vattna på mina buskar så att de blir glada och växer sig stora :)


Leo, Lea, Sanna, Jag & Jonah


Jag och våran lilla skatt


Kommentarer
Postat av: Therése

tack så jättemkt och viken fin mysmage du börjar få ;)

Postat av: Emma

Ja, det var verkligen fint, speciellt då vi fick ha Erika som sjöng. Blev verkligen speciellt & precis som jag tänkt mig. Men tiden går verkligen fort, det kommer du att märka. Snart tittar du på bilden ovan & inser att det det nästan känns som hundra år sedan du var gravid. ;)



Åh jag längtar så till oktober, och jag vet att jag kommer bli såå känslig när jag får komma på BB & titta på underverket. BB-tiden är den bästa tiden i mitt liv, och jag grinade som aldrig förr när vi skulle åka hem. Hihi. :)



Puss puss

2009-06-03 @ 11:50:45
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback