Lördag

Imorse tog vi en lunch med mamma, pappa och Erika på Görans och efter det åkte vi en sväng till Hoting på marknaden. Det kryllade verkligen av Doroteafolk där. Vi köpte oss ett twinnermunstycke till dammsugaren och lite varma chips innan vi åkte vidare för att kika på Ivar´s nya bilmuseum. Vilka flådiga bilar det finns där alltså! Trots att det var rena rånet att gå in så var det ganska kul att titta runt där. Nu ska vi nog snart bege oss ner till mamma och pappa för där vankas det grillat ikväll och det tackar man inte nej till. Ronny och Pernilla kommer oxå så det blir nog en trevlig kväll. Dock verkar det som att det tänker dra in lite regn för luften är alldeles tung och kvav. Imorgon skulle det ju komma 35 mm, det är inte nådigt! Jag hoppas att vädergudarna slår om till veckan för midsommarhelgen vill vi ha solig och fin.


Du gör mig så lycklig!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi jag hörde att min mor och far oxå var förbi en sväng på museet, men de fick gå in gratis för gubben i dörren bara snackade i sin mobil... :-D

Hoppas du mår fint annars och bebisen med så klart! I dag ska jag följa Therese till åsele och ställa ut på barnmässan, du tittar väl förbi? ;-)

Kram Kram

2009-06-14 @ 07:34:06
Postat av: Angelica

Ja, den låter ju lite för god för att man ska kunna motstå den:P

Postat av: Emma

Tack detsamma! :) Jag tror till & med jag ska "avnjuta" ett glas Asti Cinzano imorgon, så mumsigt. Du får nog nöja dig med sockerdricka ;) HIhi



puss puss

2009-06-18 @ 17:56:04
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: Angelica

Desamma vännen:)



Puss å kram

2009-06-19 @ 14:10:44
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Therése

tack så jätte mkt, känns superbra, lite ont just nu men helt klart värt det, hon ska få heta Flinga ;)

2009-06-22 @ 12:50:18
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Jag hittade hit från Stina-lee´s sida.

Jag heter Sara och väntar mitt första barn i oktober :) Men jag är beräknad till den 26.

Så jag ville bara önska er Lycka till!

Kram

2009-06-23 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback