Vilket underbart väder!




Det har verkligen varit underbart väder i helgen. Visst har det varit varmt och omöjligt att sova på nätterna men det har varit underbart på dagarna. Jag är en sann soldyrkare och skulle kunna ligga i solen hela dagarna. I söndags var vi ut på Risnäset en sväng oxå så jag passade på att ta mig mitt första dopp. Jonah som är en liten badkruka satt och tittade på :) Nu ser det dock ut som att det tänker komma regn vilken sekund som helst så jag hoppas att det kommer en rejäl skur under natten som sedan återgår till varmt och fint väder igen. Hoppas kan man ju alltid göra :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Sara!

Jag har följt din blogg ett tag o gillar den starkt :)

jag har en fråga ifall du har tid, ork och lust att göra ny design till mig? Självklart får du betalt. Jag är desperat som synes ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback