090303

Gud vad tiden går fort nu mera, man hinner ju knappt med. Snart är det bara två månader kvar till Cypern och jag håller på att längta ihjäl mig. Det känns skönt att jag har lagt undan alla pengar till resan oxå så att jag slipper tänka så mycket på den saken. Nu är det bara att ladda och komma i stämning :) Det finns så mycket som jag längtar till just nu så jag blir snart galen. Det är underbart, jag känner mig så lycklig!

I helgen åker vi upp till fjället och myser lite med Ann-Cha och Håkan.
Jag hoppas på fint väder så att det blir både skoteråkning, grillning och badtunna :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det gör så mycket när man har roliga saker att se fram emot. :-) Just nu längtar jag till påsken & sommaren.. & lite annat. ;)



Kom & hälsa på någon kväll får ni se vad vi gjort om :) Jag kanske till & med bakar något.. Ibland kommer Nova på "Sara & Jonah" & frågar vars dom är.. hehe



& när hon såg din kopia på nätet så sa hon direkt "titta saaaajaa" fast det inte va du :P

Postat av: Angelica

Den 14 mars åker vi till Sundsvall och köper soffa. Då kan du komma och titta på den och få lite fika:P

2009-03-04 @ 14:55:12
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Tavlan är ganska "avlång" men inte jättestor. Skulle tippa på 50 x 70 cm kanske. Gav 69 spänn för den ;) Plus att jag köpte ramen då.



Ja nu börjar gästrummet ta fart & är i princip klart helt. Vi kommer inte göra något acanverat där då man inte vet om det kommer bli ett till barnrum i framtiden. :)

2009-03-05 @ 11:02:54
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback