Det ena kan leda till det andra

Vi var ju som sagt till Åre i lördags eftersom att Erika skulle sjunga i samband med Made in Swedens signeringsturné. Hon vaknade på morgonen och var hur laddad som helst, men vi åkte iallafall med hopp om att det skulle bli bättre under dagen. Hon försökte ett flertal gånger att sjunga upp i bilen på vägen dit men det gick verkligen inte. Rösten höll knappt en enda ton och försvann helt i vissa tonlägen. Vi gick iallafall några varv där uppe i "byn" och spanade in vars de skulle hålla hus. Förkylningen blev bara värre under dagen så tillslut bestämde hon sig för att hoppa av. Hon pratade med Anders Bagge och förklarade hur det låg till och han förstod att hon inte kunde sjunga när hon lät som hon gjorde. Men det ena kan som sagt leda till det andra. Bagge lämnade henne sitt mobilnummer + mail och ville att hon skulle komma hem till honom och sjunga där i hans studio i Sthlm. "Det här har du mitt ord på", sa han. Vem nappar inte på det?! Det är inget dåligt erbjudande må jag säga och en trevligare människa har jag nog aldrig träffat.
Så trots alla motgångar för Erika denna helg så ledde det till något mycket positivt till slut.


Kommentarer
Postat av: Nina

Men va roligt att det slutade lyckligt ändå för Erika!

Ja jag tycker då att det är sååå skönt att va ledig. Speciellt nu när vår vintern kommer. Lovely =) Vilka underbara dagar vi har framför oss.

Vi blev ju kvar i stugan en natt till och det känns skönt!



Kram

Postat av: Therese - Lurans blogg

Meeen så kul!!!! Jag glädjs verkligen för Erika, hon kommer att slå stort - frågan är inte om, utan när! :-)



Kram kram

2009-03-02 @ 13:07:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varje kväll jag är i Hoting är du välkommen att komma hit och svulla i kakor och bullar:)

2009-03-02 @ 14:50:41
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi hade en toppenhelg, ville inte fara hem. =P



Ser att ni också haft en toppenhelg, vilket erbjudande från Bagge :-) Själv var jag glad som fick se en skymt av Laila.. Haha ;)

2009-03-03 @ 09:32:16
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback