En liten snabb uppdatering

Det ar sa jakla underbart har pa Cypern, hur varmt och skont som helst. Det ar tur vi har poolen och havet som svalkar gott om dagarna annars hade vi nog brunnit upp :) Nae, det ar verklgen underbart har. Jag alskar Cypern!! Pa fredag bar det av hemover igen vilket kanns trist. Tva veckor skulle sitta fint :) Men det ska bli skont att komma hem till Jonah igen for han saknas har.

Nu vet ni iallafall att jag och Junior har det super, det kan inte bli battre.
Jag hoppas att ni har kunnat lasa alla dessa konstiga meningar utan a a o, ja ni fattar :)
Ha det sa bra mina vanner!!


Jag alskar dig Jonah :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Är så avis på er. Jag hoppas att solen och värmen även kommer hit snart!

Njut nu dom sista dagarna!

Kram

Postat av: Caroline

Äntligen kom ett litet semester inlägg... :-P Kul att höra att ni mår bra, kan förstå att det är skönt!! Har du fått bra nu under resan och så?

Hälsa familjen!

Kram

2009-05-14 @ 13:35:34
Postat av: Sara

♥Caroline



Det har varit en underbar semester på Cypern, hur härligt som helst. Hade kunnat stanna i en vecka till :) Jag har mått superbra hela semestern så det känns så skönt. Nu är magen både tjock och brun :) hehe



STORT GRATTIS till er oxå, gud vad roligt :) Visst är det en otrolig känsla? Helt sjukt :) När ska du ha förresten? Hälsa Rickard coh gratta så mycket oxå.



Kram

2009-05-17 @ 20:22:03
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så hemskt mkt! Det känns verkligen helt otroligt och bättre blir det väl när man börjar känna sparkar och så... ;-) vi får väl se när vi far på UL men just nu ska h*n titta ut precis i början av november, tror vi ligger bara ngn vecka efter er..? :-)

När är det ni ska ha, visst var det i slutet av oktober ngn gång? Har ni varit på UL än?

Kram Kram

2009-05-17 @ 20:36:27
Postat av: Sara

♥ Men gud så kul :) Jo, vi ska ha precis i slutet av Oktober enligt sista mens, men vi får ju som sagt se nu när vi ska på UL den 26 Maj. Spännande!! Har du fått nån tid för UL än? Vilken vecka är du i nu? Gud va kul att vi ska ha nästan samtidigt :)



Kram

2009-05-18 @ 06:26:15
URL: http://legitimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback