Långhelg

Både jag och Jonah är lediga torsdag och fredag så det blir en massa mys i flera dagar nu. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men en sväng till V-mina till svämor och svärfar blir det iallafall. Sen så ska vi ta en sväng till Åsele på Genbäcks och köpa lite blommor/buskar att plantera. Fixa iordning i jordgubbslandet ska jag hinna göra oxå. Det finns rätt så mycket att göra när jag väl tänker efter lite. Jag känner dock bara för att göra roliga saker i helgen :)

Nu ska jag göra ett sista ryck, sen är det helg.

Kommentarer
Postat av: annakarin

(: Tyckte väl jag kände igen den, har en likadan ;P

Magen var jätte fin! Det är bra den växer, bäbis måste ju rymmas (:



Så härligt! Jag hade tänkt så ja. Men niclas tyckte tydligen inte min idé var lika bra eftersom han körde cross. Men vi får kanske göra ett nytt försök till veckan (: Kram

2009-05-24 @ 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback