Nu är det nära

Bara två dagar kvar nu tills vi ligger på playan. Imorgon efter jobbet åker vi och det ska bli så himla skönt. Vädret är verkligen toppen där nere nu så det kan inte bli bättre. Jag håller bara tummarna för att det fina vädret håller i sig hela veckan vi är där. Förra året  åkte vi den 25 april och hade verkligen toppenväder så jag tror inte att det blir sämre i år, snarare bättre kanske och ytterligare lite varmare. Vi håller våra tummar!! :) Cypern har ju trots allt 340 soldagar per år och det är inte illa pinkat :)  Det ska hur som helst bli helt underbart och jag hoppas att de här två dagarna går snabbt så vi får åka nångång.  Enda nackdelen är att jag kommer sakna Jonah, jag gillar inte att vara utan honom och speciellt inte nu. Jag vill att han ska vara med varje sekund :)


Tyvärr så blir det ju ingen "Crazy Ufo"  eller några andra roliga
åkturer för mig i år. Det är lite synd, men å andra sidan så bär jag
ju på ett litet mirakel vilket slår allt på denna jord.

Kommentarer
Postat av: Kia

Jag är inte ALLS avis på dej! ;) Nejdå... JOOOO! Jag vill med fara utomlands. Kan jag inte få hänga med i resväskan? ;) skratt Hoppas att ni får det underbart! Kram

Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Skönt att åka utomlands! :)

2009-05-06 @ 12:13:36
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Jessica j

Måste bara kika in och gratta till bebisen.

Kramar från Jessica j

2009-05-06 @ 13:51:36
Postat av: sara

♥ Jessica



Tack så jättemycket! Hoopas att allt är bra med dig och att du lever och mår :)

Kram Sara

2009-05-06 @ 14:13:48
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej.

Jo vi bor ju i umeå sen ett och ett halvt år tillbaka..har fast tjänst i kommunen så det kännns bra. Men klart nån gång vill vi nog flytta till åsele eller sollefteå..husen där är ju billigare än här..

Själv då? såg att ni köpt hus och allt..

kram

2009-05-06 @ 14:17:29
Postat av: sara

♥ Jessica



Vad härligt! Vi bor kvar i Dorro iallafall och köpte ju som sagt hus förra sommaren. Vi har båda fast jobb och en liten på väg så allt är verkligen superbra :) Det kan inte bli bättre!

2009-05-06 @ 14:38:22
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Emma

Jajemän där ska du få sitta & jäsa denna sommar & amma sommaren därpå & kanske om 2-3 sommrar kan jag bjuda på annat än saft. Hihi :) Så mys! Har magen växt något mer?



Vad härligt med semester nu i en vecka. Jag längtar redan till sommarsemestern så man bara får mysa & lulla på. Till hösten blir det ju renovering igen då vi ska in med kamin & dela upp tv-rummet & där vi har datorn (& inget mer, haha).



Men vi ses absolut efter ni varit i Cypern, då kanske du får ett vitt handavtryck när jag ska känna bebismagen med tanke på hur brunis du ska vara ;)



Puss o kram, ha bästa resan, love u!

2009-05-06 @ 14:52:26
URL: http://hearrtbeats.blogg.se/
Postat av: petra

neeeej, jag har knappt börjat packa! Haha får lite småpanik :) åh vad jag längtar, det ska bli så härligt :)

2009-05-06 @ 15:15:28
URL: http://petrras.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Stort Grattis till de lilla miraklet :)



Kram

2009-05-06 @ 19:43:06
URL: http://emmappelqvist.blogg.se/
Postat av: Kia

Men så snäll du är! Nu är jag hemma! Ska jag komma över och krypa ner i en av väskorna? ;) Skämt å sido! Sola för mig med! Kram

2009-05-06 @ 22:21:05
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Nina

Önskar er en underbar resa!

Ska hålla tummarna på att ni får soligt och fint!

Är grymt avis på dig! Vill ha soooool!!! Har bara varit utomlands en gång och då va vi tilll cypern! Å shit så hett det va då! Vi for i juli!



Tydligen är Sam väldigt varmblodig så det blir jobbigt för han då det blir varmt =( Å allt detta hår han har värmer ju bra om huvudet!



Kram kram

2009-05-06 @ 23:51:30
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emelie j

hoppas att ni har det bra i cypern:) längtar tills jag får fara 20 maj bär det av till spanien. Vill ju se bilder från din resa saknar dig kramar

2009-05-07 @ 23:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback