Söndag

Det har varit en lugn och skön helg, så härligt med lite extra ledighet. I lördags var vi till Umeå och shoppade lite nya sommarkläder. Det behövdes verkligen med tanke på att jag inte kan ha så mycket av mina vanligt kläder längre. Nu blev det mest bara mammakläder :) Nu är jag iallafall "fit for fight" inför Cypern på Fredag. Fy fasen så härligt det ska bli!
Jag har packat det mesta idag eftersom att jag kommer ha lite dåligt med tid i veckan. Det är bara lite småsaker som ska handlas och packas ner nu, sen är allt klart.

Mamma ringde för ett tag sen och bjöd på grillat så vi ska väl göra oss klara och bege oss ner dit snart.




Jag längtar till sommar och semester

Kommentarer
Postat av: erika

Fyfan va jag längtar! 4 dagar kvar =)

Postat av: annakarin

Så härligt ni kommer ha det! (: Nu när jag inte kan säga att du få drinka nå smarriga drinkar åt mig så får jag väl dra till med att du får sola och äta gott för mig istället (; men det blir nog minst lika bra! (: hare så bra och ta hand om bäbis i magen (: kramkram

2009-05-04 @ 21:54:57
Postat av: svar

hejsan

Jag är verkligen jätte glad över att jag kom med ,det trodde jag absolut inte.Jag ska sjunga "Empty room - sanna nielsen"

tack så jätte mkt :)

2009-05-05 @ 17:12:09
URL: http://linneanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback