Tillbaka till vardagen

Vi har verkligen haft det underbart på Cypern, men en vecka går alldeles för fort. Nu är man tillbaka i vardagen igen. Jag hade mer än gärna stannat en vecka till. Vädret har verkligen varit toppen, med 30-34 grader i skuggan varje dag och inte ett moln. Det har varit superskönt och jag har verkligen inget att klaga på, en riktigt toppensemester har det varit. Visst har man fått fin färg, men så fort man kliver av flyget i Sverige så tycker jag att allt försvinner lika snabbt igen. Tur att sommaren närmar sig med stormsteg. Jag ska uppdatera med lite bilder så fort jag fört över dem till datorn.

Jag har hur mycket som helst att göra på jobbet nu när det ligger hen hel veckas arbete på bordet och väntar. Nu ska jag gå på fika och sen är det bäst att ta tag i saken igen så att man hinner ikapp nångång. Jobba jobba jobba!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen hem :) Nu är jag sugen på att se om magen har vuxit lite till :)



Puss puss darl!

Postat av: Angelica

härligt med semester =) hur är det annars för dej då? må du bara bra? vars jobba du förressten? kram

2009-05-18 @ 17:08:00
URL: http://anggelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback