+ 8 dagar

Jonah har nyss varit hemma på lunch, men har nu åkt tillbaka på jobbet igen. Vi låg och kramades jättelänge imorse innan han åkte på jobbet och det var så mysigt. Tänk, snart är vi tre som kan ligga och mysa på morgonen, bara bebisen vill komma ut nångång. På måndag har vi tid i Lycksele igen för bedömning om igångsättning och jag hoppas av hela mitt hjärta att det har satt igång innan dess. Jag vill inget hellre än att kroppen ska få sköta det här själv, det är det allra bästa. Men har det inte hänt något innan dess så finns det tyvärr inga andra alternativ, ut måste den ju på ett eller annat sätt.

Nu ska jag ut i garaget och lacka några plankor och sedan tänkte jag ge mig ut på en liten promenad. Allt för att det ska börja hända något. Vi vill ju så gärna ha våran älskling innan farsdag på söndag :)

Kommentarer
Postat av: marlene

Jag blev igångsatt med båda mina barn och det är klart att jag känner att det skulle ha varit spännande att se hur det går till när det kommer igång av sig självt, men samtidigt känns det ganska tryggt att vara på plats när det drar igång.

Hoppas du hinner få din bebis under helgen, det måste vara superjobbigt att gå och vänta på övertid! Lycka till!

Postat av: Nina

Åh vännen då, är du fortfarande hemma =( Hade ju hoppats på att ni skulle ha farit =)

Ja men på fredag tror jag att ni får bebbe!

Eller på lördag morgon!

Så att ni får fira Jonahs första fars dag =)



Ja jag vill så gärna utomlands. Man skulle haft råd bara!

För iså fall skulle jag ha farit till sommaren! Om jag haft resesällskap oxå, inte bara Melvin.

Ja ni har ju rest en hel del. Roligt!



Ja alltså tänk en godare kall drink på en strand! Mmmm, drömmer mig bort ;-)



Kramar!

2009-11-05 @ 14:48:23
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Angelica

Förstår att du har det svårt med att få dagarna att gå. Du får bröja sticka nått till bebisen och ge dig den på att det ska hinna bli klart innan bebisen kommer. Då går tiden fortare och bebisen kanske vill busa lite med dig och komma innan du hunnit bli klar:P

2009-11-05 @ 15:43:55
URL: http://gekaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Dags för en mag upp daterings bild:-)

vi väntar o vi väntar på att bebis ska komma så vi få se vem som lurar där inne.......

kram

2009-11-05 @ 18:17:01
Postat av: Faster

Bäbis kom NU!!!

Det är en order!! ;)

Kram

2009-11-06 @ 10:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback