Det ekar tomt i bloggen, men lillan växer!

Jag har inte uppdaterat på hur länge som helst men jag lovar att jag ska bli lite bättre på det. När man blivit mamma har man så mycket annat roligt att lägga sin tid på. Jag ska lägga upp lite bilder på Vera oxå så att ni får se hur mycket hon vuxit våran skönhet :) De flesta säger att hon blir så lik sin far, men nog ser jag lite likheter med mig själv i henne oxå :) Den 12 Augusti blev hon 9 månader och nu är det full fart här hemma. Hon kryper för fullt och är överallt där hon inte ska vara :P Alltid glad och världens charmtroll! Hon gör mig så stolt varje dag :) Man ser verkligen hur snabbt utvecklingen går nu och hon försöker att säga nya ord för varje dag.  Hon säger mamma, pappa, momo (mormor), bobba(morfar), vovve, heee(hej), baaa(barn), mmpa(lampa)...många ord som kanske bara jag och Jonah förstår men som vi vet vad det betyder. Man lär verkligen känns sitt barn. Vi har även en donna med egen vilja som vet vad hon vill :) Det här är det bästa tiden i mitt liv och jag funderar varje dag över vad vi förut la ner allt vår tid på?! Troligtvis onödiga saker. Nu vet man vad livet innebär :)

På fredag åker Vera på sin första resa ner till Grekland. Fasiken så vi ska bada och sola och ha det gott!

Sen vill jag bara säga att jag är så tacksam för mina underbara vänner och min underbara familj.
Vera hälsar en stor blöt puss sin älskade vän Ellie och säger att hon saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Guuu va kul att du bloggat igen:)



Ha en kanonresa!:)

Puss

Postat av: Vanja

Jag är så nyfiken på bilder för att se vad hon vuxit! :)

Och vad härligt med en resa till Grekland! Jag är måttligt avis! Hade så bra! :) Kram / Vanja

2010-08-15 @ 13:53:40
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com
Postat av: Caroline

Å Ellie blev sååå glad av Veras hälsning så hon hoppade upp och ner... ;-P Längtar efter er hoppas ni har tid att komma på fika i veckan innan ni drar för att sola!



Och förresten, roligt att se några inlägg! :-)



Kram kram

2010-08-16 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback