Två små bilder.......


.....som säger mer än tusen ord!


Kommentarer
Postat av: nadja

Sötnosen där!:)



Då kanske vi ska passa på att träffas den här veckan då innan ni far? Vilken dag och tid passar bäst?

Kram

Postat av: Carola

Ja bilderna säger mer än tusen ord! En sån sötnos!!

2010-08-16 @ 08:51:19
Postat av: nadja

Tack själv:) Jag ångrar lite att jag inte smakade din gröna sockerkaka.. Jag är så himla dålig på att fika hos andra:)



Hoppas ni får det mysigt på semestern. Jag skulle nog behövt något liknande så jag får någon färg på kroppen.. Fast risken är väl stor att jag bara blir röd istället för brun:P

Kram

2010-08-17 @ 09:48:16
URL: http://erikssonnadja.blogg.se/
Postat av: Ida

Världens finaste Vera! Saknar dig vännen, men jag hoppas jag kan få till lite ledigt i september så vi kan ses, Trevlig resa! Thomas hälsar. puss puss!

2010-08-17 @ 13:20:25
Postat av: Emma

Gosfisen, hon är så underbar, precis som du <3



Kännner igen dressen hon har på sig också men kan hon ha den fortfarande? Visst är det den hon fick i julklapp av oss? :)



Puss på er!! Vi ses då ni kommer hem från Grekland, då kommer åkerspöket från Risnäset :P heheh

2010-08-18 @ 10:25:12
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback