Åter till vardagen

Idag har pappa börjat jobba igen och det är inte kul. Det har varit så skönt att ha honom hemma så länge och vi har haft många mysiga dagar tillsammans. Nu är det bara jag och lillan om dagarna igen och det går ju bra det med. Hon förgyller varje sekund av mitt liv :) Vi har varit ute på en härlig promenad idag jag och Vera och nu sover hon som en liten prinsessa inne i vardagsrummet. Det är så skönt att det äntligen har blivit lite mildare väder så man kan vistas utomhus igen. Jag har varit ner och pratat med prästen idag oxå så nu måste jag börja planera lite inför dopet, fixa inbjudningskorten och baka lite. Kanske bäst att se efter om hon kan ha dopklänningen oxå :) Imorgon ska vi ner på Bvc för tvåmånaderskoll och det ska bli intressant att se hur mycket lillan har vuxit under julhelgen. Jag har inte haft möjlighet att väga henne sedan dagen innan julafton.


Vera och farfar uppe i fjället




Kommentarer
Postat av: lillasyster

men gud lilla fisen va söt hon är :)

Postat av: Emma

Herregud vad hon ser vaken & klar ut i blicken. Längtar efter lillsnuttan men vi får ta en fika nästa vecka & kanske följas på BVC? Nova skulle behöva vägas & mätas för det är över ett halvår sedan :) Puss o kram

2010-01-11 @ 17:21:55
URL: http://nouvellestar.blogg.se/
Postat av: Faster

Så jäkla go....

2010-01-11 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback