Min lilla solstråle

Den 30:e januari ska vi döpa vår lilla prinsessa här i Dorotea kyrka. Hon kommer att vara så vacker i sin fina dopklänning som Jonahs mormor har virkat. Just nu är jag på jakt efter "dopband" till klänningen, men jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag vill ha för färg. Jag var till Lajksjö igår och tittade lite och där hittade jag ett rosa som var fint, men ska gå in till Torparn och titta oxå för jag har hört att det ska finnas band där med. Egentligen skulle jag nog vilja ha vinrött eller hallonrött, men jag får ta det som finns helt enkelt.

Nu säger lillan ifrån här hemma så det är nog bäst att jag underhåller henne lite :)





Kommentarer
Postat av: Vanja

Hon är så fin Sara! :)

Kram på er.

Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar jamen verkligen ^^ Man blir särskilt uppmärksammad om att det går fort när kläderna plötsligt inte passar och det är dags att rota fram en storlek större ;)



ja det känns skönt faktiskt att ha gjort efterkontrollen! :)

2010-01-21 @ 16:43:05
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Doris

Hej Sara!

Ja hon är så söt din lilla piga! Blir säkert riktigt bra med dopklänningen! Hade jag valt färg på bandet så hade det då blivit rosa då det är en tjej! Sen finns det ju olika rosa färger med!

Kram

2010-01-21 @ 18:29:54
URL: http://doriseriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Pluttfisen <3



Ska du ner på BVC på onsdag? I så fall tänkte jag att vi kunde väga & mäta & sedan gå på fiket. Nova får vara ledig hela dagen i så fall. :) Nää nu ska jag laga mat.. känns lite ovanligt att det är jag som är hemma nu igen. Hehe. Puss o kram

2010-01-25 @ 15:18:20
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback