Påskledigt

Vår lilla fröken fräken bara växer och växer för varje vecka. Idag spräckte hon 8-kilostrecket :)

Jag och Jonah har redan kastat oss över ett påskägg som vi fått av mamma och pappa ikväll. Lite godis sitter fint i kistan och man måste ju ladda upp nu inför påsken :) Imorgon åker vi upp till fjället och spenderar påskhelgen där uppe. Vera längtar efter farmor och farfar och faster Becca :) Det är lång mellan gångerna som hon träffar sina fastrar så det är alltid extra roligt när de kommer hem. Jag håller tummarna för fint påskväder och önskar er alla en underbar helg!

Nu ska jag gå och mumma min underbara prinsessa innan hon somnar för natten :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack:) Den 1 juni får vi flytta in och det är hur spännande som helst:)

Jo, det blir ju lite extra pengar att renovera för och det är ju aldrig fel:P

puss&kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback