Surprise!

Det ekar tomt här, jag vet! Men här kommer det ett litet inlägg så njut av det nu. Gud vet när det kommer ett nästa gång. Jag är lat, så är det bara :)

Det har hänt mycket i Veras utveckling den senaste tiden. Hon lär sig ständigt nya saker och förstår så himla mycket för att bara vara 1 år och 3 månader. Visst finns det även dagar när man funderar över om hon verkligen förstår nånting alls. Dagar då hon gör allt tvärt emot och inte lyssnar på mamma och pappa över huvudtaget :) Hon är verkligen den lilla damen med den stora personligheten. En liten flicka som verkligen vet vad hon vill :)
Vera kan vara fruktansvärt klåfingrig. Sådär klåfingrig att man ibland skulle behöva flytta alla saker till takhöjd. När hon fått tag i något som hon vet att hon inte får ha så tittar hon på oss, ger oss världens flin och springer för livet. Det hon inte riktigt har förstått än är att mamma och pappa är snabbare:) En dag hittade jag bla annat min mobiltelefon i tvättmaskinen, men som tur var så hann jag se det innan den åkte igång :) Det är rart med barn! Barn ska vara busiga! Mitt barn är INGET undantag! :)












Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt med ett livstecken från er =)

Och så underbart söt hon är er lilla Vera och hon ser dessutom VÄLDIGT busig ut där hon sitter i kastrullen ;) Så visst är det rart med barn! Mitt barn är nog heller inget undantag :p

Kram på er.

Postat av: milla

Hej hopp, söt blogg! Hoppas du får en underbar dag idag. Ska vi följa varandra?

menar inte följa varandra via blogglovin, menar bara allmänt. kram!



zozo / millaakung.blogg.se

2011-02-23 @ 09:27:03
URL: http://millaakung.blogg.se/
Postat av: Emma

Men lilla gosrumpan :* Vi saknar er med! Ja Loke är nästan 1 kg större än vad Nova var i samma ålder även fast jag tycker Loke är smal :) Vi MÅSTE träffas snart!!!

2011-02-23 @ 15:56:37
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback